★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Zelda

Idag så fick jag gräva en grav till Zorros syster Zelda som somnade in. Och vad vi tror o vet så är det av selenbrist som de båda dött av då de varit små o haft mindre ork.
Zelda blev ju bättre så därför skulle hon flytta tillsammans med en annan get killing idag. De flyttade men kanske blev det för mkt för henne eller så va det bara så att hennes lilla kropp ej orkade kämpa mera. Så när hon kom fram tills sitt nya hem så somnade hon in ❤️😥
Jag har så fruktansvärt dåligt samvete för att jag tillät henne flytta, hade velat ha henne hemma hör när hon somna in. Hon fick även öronmärken idag o det kanske tog på krafterna, då hon efter det blev väldigt slö och trött i kroppen. Vi skulle ha gått på magkänslan o hon skulle fått va kvar, men jag tror ej det hade gjort ngn skillnad. Jag tror hennes tid va inne. Men det är så jobbigt just nu. Mamma Becky har blivit av med båda sina små killingar 😥. Hon går och skriker efter dem.
Men inatt får hon bo med Roxy o hennes getkilling, som hon födde idag. En frisk liten Tjej men som är liten och tyvärr gick lite fel med ena foten, men nu verkar hon gå rätt. Sen att hon är liten beror troligtvis på att mamma Roxy oxå är liten. Men allt gått bra o flickan e supersöt 🥰



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0