★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Vecka 36 (35+0)

Igår va jag hos bm o det gick bra. Sist jag va där så låg bebis i säte men nu så ligger bebis väldigt nedborrad i bäckenet o fixerad.. o det känns.. mer o mer för varje dag.. det strålar o ilar neråt.. o foglossning blir bara värre. Innan blev det jobbigare när jag rört mig mer men nu räcker det att bara gå upp på morgonen, så mkt sitta still blir det o ändå kan man knappt gå.. jobbigast e det nog för pojkarna då de gärna vill gå ut men det blir det ej varje dag utan går vi ut så sitter jag på en stol en kort stund sen gör även det ont.. 
den senaste veckan har även mensvärken börjat komma, först bara på nätterna o lite men blir mer o mer för varje dag som går.. extremt mkt sammandragningar o en bebis som trycker med sin rumpa o rygg i magen så det gör ont o e super jobbigt..
sista dagen har jag även börjat få tryck neråt.. så kanske vill även denna bebis komma tidigare.. men kan ju lika gärna lura sin mamma o stanna inne fyra eller fler veckor till.. men det hoppas jag verkligen inte.. nu e man trött på att va gravid.. nu längtar vi ihjäl oss efter vem som gömmer sig i magen, är det en pojke som de sa på rul eller gömmer det sig en tjej därinne iaf.. o hur kommer sen se ut o vem kommer den likna, lika spännande varje gång, o mkt vill jag även ha igång förlossningen för att få tbx min kropp..
börjar oxå bli nervös inför förlossningen fast att det e fjärde, att ingen barnvakt hinner komma eller hinna lämna pojkarna om det startar när de e hemma. Eller att vi ej hinner in alls... så mkt tankar denna gången då det gick så pass fort sist.. o kommer bebis tåla mjölk eller va som Theo som va mjölk protein allergiker, men nu e tål han all mat.. det återstår o se.. 
ja vi längtar efter dig lillplutten <3

Kommentarer
Postat av: marianne römer

det blir snart bättre. <3

2018-03-01 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0