★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Vecka 30

tjoho. Tiden börjar springa förbi ❤️👍 både härligt men ändå inte. Msn längtar ju till förlossningen o bebis kommer samtidigt som detta kanske e sista gången man e gravid 😔 både på gott o ont. Har varit den tuffaste graviditeten hittills. Men så har jag tre tokiga pojkar hemma. O har ju jobbat mera.  Har iaf börjat packa bb väskan.  Det jag packat ner är : 
  • 3 ombyten till bebis. Body, byxa o hjälmmössa
  • 3 pyjamasar 
  • Stickad overall från newbie kappahl att åka hem i
  • Raggsockar till hemfärd
  • Mössa till hemfärd 
  • Tjock filt från jollein 
  • Tunn muslin filt  från les enfants
  • Napp 
  • Våtservetter 
  • Blöjor 
  • Kräkhanddukar 
  • Babynest 
  • Tandkräm tandborste 
  • Schampo, balsam, duschcreme 
  • Hårborste 
  • Snodd o spänne
  • Deo
  • Lätt smink
  • Bindor 
  • Handkräm 
  • Ansiktskräm 
  • Purelan till bröstvårtor 
  • Värktabletter ( fast här får vi på bb) men vill isf ha med mig extra
  • Trosor . Två par men kommer säkert använda nät trosorna på sjukhuset
  • Amningsinlägg 
  • Top att amma i på natten ( har en från apoteket) 
  • Enkelt linne att amma i
  • Tjockare tröja till mig plus tunn
  • Byxor 2 St svarta. 
  • Strumpor. Både tunna o tjockare om jag fryser som jag brukar. 
  • Tofflor 
  • Filt till mig. Då jag har frusit de så andra gångerna. 
  • Kudde till mig då sjukhusets e obekväma.. 
  • Vetekudde till eftervärkar 
  • Babyskydd kommer sitta i bilen från ungefär vecka 36
  • Vattenflaska 
  • Godis o läsk/ dricka 
  • Hörlurar 
  • Laddare 
Det va allt.. 😀👍❤️ det jag har med nu som jag ej haft innan o ångrat e filt o kudde till mig. O faktiskt har jag ej sett ngn annan ha med sig det heller.. man vill ju faktiskt sova så skönt det går o varmt 😉👍 
 
Här kommer även lite bilder ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0