★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Fixering.. ?

Vecka 31+1 idag o tror kanske att bebis har fixerat sig.. mkt bökande igår, ngt fruktansvärt jobbigt :( 
O idag gör det ont mellan benen o insidan av låren. ljumskarna.. aj.. men bara o fortsätta o se glad ut.. är ju en del veckor kvar ;) <3

Allt nästan fixat nu, köpte bindor som jag ej haft, även amningsinlägg, vit gallerfilt o så myggnät som visserligen ej kommer behövas förrän det blir varmt. men kostar det 30:- så kan man lika gärna fixa det.. kvar e nu adapter till vagnen o babyskyddet sen en tjockare tröja te bebis.. men hittar ingen jag vill ha o som ej e med knappar, utan jag vill ha med dragkedja.. får väl fortsätta leta.. vattenflaska köpte jag med, så jag har en smidig, jhade bara en som man måste öppna .. men denna kan man öppna (med munnen)
även fått hem fina nappar te bebis..  beställde på namnnappar , vita o genomskinliga med bara en liten vit stjärna på. super söta.. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0