★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

1 år sen sist :O

Har ej hunnit alls att skriva i bloggen så den har bara legat på is, men känner att nu är det dags igen att börja dokumentera lite för det är kul att läsa år senare =)
Jag började jobba på förskola igen i augusti 2017, då Oliwer va lite över 1 år, nu är han redan 2 år, pratar för fullt o är världens busigaste kille ;)
Theo är 4 år o 8 månader, inte mkt som hänt där, jo självklarrt utvecklas han :) 
Kewin börjar nu i andra klass och är redan 8 år stor kille.. vart tog min första lilla bebis vägen ? <3
 
Jag har som sagt jobbat en del på förskola, även hunnit med att få fast jobb på ett städ företag som heter homemaid.. fick 50%. super trevliga kollegor men det va strängt för kroppen, o saknade alla barnen på dagiset för mkt så jobbade bara där ca 2 månader.. o nu dagis igen.. Jobbat några dagar i sommar o vart ledig en hel del med pojkarna o mannen.. Ja mannen,, vi gifte oss i maj :O Det vi sa att vi aldrig skulle göra.. men sagt o gjort.. det va trevligt o så ;) :) 
Vi har ju även försökt med en nr 4 sen Oliwer va ca 6 månader, hade en paus i ca 3-6 månader då jag absolut inte ville ha ett barn till under vintern.. Sen började vi  försöka igen o vi lyckades faktiskt.. Är nu gravid i vecka 6+4. Vecka 7 <3 
Kommer va beräknad den 6 april, just den månaden jag ville ha bf i ;) Så lycklig,, o det känns som att detta är sista barnet.. Både för kroppen o för att jag ej kommer orka med fler.. Det tar ju en hel del på kroppen..
Först kände jag ej av graviditeten alls, men sen kom det krypande efter en vecka, med växtvärk.. o den fortsätter komma varje dag, super svullen mage, illamående kom oxå men än så länge är det helt ok. Kommer värst på natten när man ej äter ngt.. Sen den där jävla helvetes huvudvärken.. Hatar den. !!!!#!"&¤#&/&"/(#

Va på vårdcentralen igår för o kolla om man kunde få ngt men tydligen inte, de kolla även olika prover, en del fick jag svar på men jag blev stucken fyra ggr men fick knappt inge blod för de behagade att rulla .. o en gick sönder.. ajj.. Så va nere imorse igen o tog, så två stick sen gick det. Puh.. så imorgon eller på fredag får jag de svaren.. det va järn o det andra minns jag ej..

Fått tid till hälsosamtal i början av september o sen inskrivning i början av oktober.. Kub får man oxå göra i halmstad nu så det kommer jag göra. o det görs mellan vecka 11-13. 
sen e det ju själva rutin ultraljudet som man ser framemot mest.. o självklart hoppas vi på att det är en liten tjej i magen men blir lika, iaf nästan lika glada för en pojke ;) <3

Lite bilder kommer en annan dag när jag orkar.. just nu e kroppen helt slut.. denna graviditeten tar mer på en.. 

Iaf ha det super så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0