★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Tjingeling =)

Tänkte skriva en kort uppdatering,då det va i januri jag skrev senast.
 
Kewin kommer byta skola ttill hösten då de kommer lägga ner slättåkra skolan, så då kommer han börja på valhallaskolan.Men tyvärr kommer han bli av med en hel del vänner då de kommer börja på kvibille skolan. Tråkigt.. men några följer iaf med, plus han kommer säkert få många nya vänner.
Han trivs annars bra i skolan förutom vissa dagar, men så e det alltid.
Han blir 7 år den 9 juli, tänk redan 7 år sen man fick sitt första barn, minns mkt som om det va igår. ;)
Trots,bråk mm e vardag med honom just nu :/
Annars växer han på.. liten blir stor.
 
Theo är även han trotsig just nu, men så e han 3år ;)
han ska börja på ny avd på förskolan, kommer bli bra. han får med sig sin bästa kompis Adam :) 
nappen e borta, men blöjan e kvae, han pratar massor, hela  tiden fast att vi intenalltid förstår honom, stammar gör han oxå men va vi fått höra så e det för han har för bråttom med orden / talet.
o självklart växer han med, fast han e liten.. 
 
Oliwer blir 1 år om knappt 3 veckor. Hallå det va ju igår han låg i min mage. saknar det massa, fast både och ;)
Han går sj, inte hela tiden, men han går mer än han kryper. älskar att busa o bråka med sina storebröder.
Äter som en häst, o får han ej som han vill då skriker han ;) Annars världens goaste kille, o det har han varit sen han föddes. Motsatsen till sin bröder. Han tål mjölk, inge eksem o lugn pojke. =) 
Han växer massor då han har börjat använda de klär som Theo hade är han va ca 2 år- 2 ½ år. =) Stor grabb..
Han ska börja dagis i slutet av augusti på Theos avd =) O då börjar jag jobba, ser framemot det samtidigt som jag inte gör det.

Vi, vi bor kvar här utanför oskarström, o huset vi hyrt, ska vi nu köpa =) Äntligen får vi vårt helt egna. :)

Syster ska gifta sig i september o jag ska va tärna =) 

Uppdaterar mer ngn annan dag, med bilder etc. Nu stör sig sambon på att jag sitter i sängen o skriver ;)

Tjosan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0