★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Ett litet inlägg

Om att vi lever ;) 
Pojkarna mår bra, vi har hållit oss relativt friska än så länge iaf :)

De går på dagis när ja jobbar, jag jobbar nu ca 45 % mer blir oftast mer då ja hoppar in lite. INte mkt då foglossningen gör sig på mind..
Jag älskar verkligen mitt jobb o hoppas det finns mkt jobb kvar när ja kommer tbx efter mammaledigheten, eller ännu bättre en fast tjänst :) 
Hade älskat o få fast där :)
Kommer sakna barnen när ja slutar jobba. o det gör jag sista april. då det är ca 7 veckor kvar till bebis är beräknad enl rul.. kommer då va i vecka 33 "32+2" sista dagen.. 
Har aldrig jobbat så här mkt o länge de andra graviditeterna så får se hur det fortskrider, vissa dagar är bättre o andra sämre. Men så beror det på vad jag har gjort hemma med..

Vi har flyttat till vårt nya hus :)
Trivs super, varmt o gott är det. lite skillnad på värme då vi hade som max 16 grader innan.. o nu över 22 grader :)
o trädgården o omgivningen är så mkt bättre, katterna trivs, hundarna trivs.. då det är skog runt omkring oss..
Även barnen älskar det o vi med förstås ;)
Har bara en hel del o fixa, men vi jobbar när vi är ledig med att fixa det :) Hade varit skönt att ha det mesta klart innan bebis kommer. O speciellt om den nu skulle vilja komma tidigare som Theo gjorde..
Det får vi se.. :)

Jag är nu i vecka 25 "24+5"  Så tiden den går sakta framåt, magen har de senaste veckorna vuxit massor. 
Jag va på ett extra ultraljud förra veckan o fick bekräftat att det är en liten pojke i magen :) Det är med blandade känslor då jag ville ha en liten tjej men pojke är lika välkommet :) Har desto mer kläder mm :)
Har varit på första bm besöket, o sf måttet låg på i vecka 23+6 på 22. Så helt ok. i vikten för mig är bara plus 2 kilo. men järnvärdena va dåliga så järntabletter måste börja tas.. 


Inga bilder fotade på magen men får nog ta o göra det ngn gång iaf ;) 


Ne nu ska middagen börjas med då Kewin ska på kalas vid ett o vi andra åker te gamla huset för o städa lite.  vi lämnade det en månad tidigt så vi har bara låtit det stå än så länge. städat det grovsta men nu ska ja städa det ja orkar idag.. får se hur mkt dte blir.. Men usch det blir kallt o komma dit.. Blir att ta med massa extra kläder.. 

Här kommer några bilder jag har, har ej lagt ut så många bilder på nya huset.. Men det kommer inom kort :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0