★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

En djungel av syskonvagnar.

Hade det räckt med en enkel vagn så hade det vareit enklare, en kronan eller bugaboo buffalo.
Men nu kommer Theo va max 2 ½ år, beroende på när bebis kommer. Så en dubbel är ett måste..

Står o väljer mellan dessa vagnar, o som tur e så har ja lång tid kvar ..
  • Bugaboo Donkey
  • Kronan Syskonvagn
  • Emmaljunga Double Viking
  • Baby Jogger City Select

    Högst upp på min vill ha lista är nog donkey eller kronans, men har inte kört nmgn av de irl, o inte emmaljungan heller, baby joggern hade min syster o gilla dne sådär..

Men när ja tänker efter så kommer ja ju gå en del sj med bara bebisen, så då  går nog kronan bort, o även emmaljungan.. ne en donkey blir det nog ;) Men får fundera vidare :)

Donkeyn på bild nedan, 

vagnen som enkel 

 
Vagnen som duo dvs en sittdel o en liggdel

 

Kommentarer
Postat av: Sandy

Oooh, vet precis vilken djungel du springer i nu. Var nyss där själv.
Var precis som du rätt inne på en Kronan syskon, tyckte den både såg snygg ut och dessutom väldigt bra "på papper" med lufthjul osv.
Dock blev jag besviken när jag testkörde den, vet inte riktigt vad det var, men den kändes "plastig" , fick även för mig att den var väldigt låg.
För mig slutade det med en Emmaljunga double viking, är supernöjd! Den är lätt att köra, roligt att kunna designa hur man vill ( med utbytbara suffletter och matchande "dynor" till sittdelen ), lufthjul (2015 modell), enkelt att flytta sittdelen fram- & bakvänd. Supernöjd som sagt! :)
Fråga gärna om du funderar något om den.

Grattis till graviditeten! =)

Svar: Tack :)
Är nog mest inne på en donkey då jag en del kommer köra bara bebisen då storebröderna är på dagis. Det går ej med emmaljungan va ? Bara ha en del ? Eller ? Kan ej så mkt om den ;)
Heidi

2014-10-15 @ 20:20:42
URL: http://saandy.blogg.se
Postat av: Sandy

Nej, det är korrekt, går inte med bara en del =) Jäkligt smidigt med en donkey, den har jag tyvärr ingen koll på alls ; )

2014-10-16 @ 23:19:21
URL: http://saandy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0