★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Tjo :)

 
Ny design :)


Vi lever o mår :) 
Ja o pojkarna har varit hos min syster i några nätter, men kom hem idag. skönt att komma hem men man saknar ju de två små busiga pojkarna.. 

Theo ska börja på dagis i april på Hapsungens förskola, han fick plats där till slut. Jag ska börja jobba, men när o med vad, det har ja ingen aning om.. Ska rinag några samtal nästa vecka o det e bara o hålla tummarna :)

Här kommer lite bilder från helgen i ljungby :)

Theo o kusinen Philip


Kusinen John & Kewin ;)


Min syster med Theo o sin son Philip :)


Theo :)


Theo somna i mitt knä efter han vaknat efter sin middagslur
men ville inte ens vakna när ja la ner honom ;)


Vi va ute vid deras nya ställe :)


Theo o Kewin innan vi åkte mot ljungby i onsdag :)


Kusinen John & Kewin i skogen


Theo ute o går :)


Diezel :)


Tacos :)


Kusinen Philip


Droppar :)


Theo o kusinen Philip
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0