★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Theo 2 månader

Idag blir minstingen 2 månader  ♥
Tiden den bara springer förbi en, o han växer så det knakar, mest på bredden ;)
Vägde mig o Theo o sne bara mig o då fick ja fram till att han är en klump på 4,4 kilo.. Så blir spännande på tisdag om det stämmer, men tjockare det har han blivit.. Har massa bilder på min fb som ja ska lägga in här, o några på kameran, men shit va dålig ja har blivit på att fota, man hinner ej med eller orkar bara ej ta fram kameran, ne det får ja skärpa mig med ;) Måste ju ha massa bilder på lillprinsen :) ♥


Här kommer 2 bilder på mina pojkar som togs med mobilen igår. ♥

Kewin 3 år o 8 månader



Theo 2 månader

 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

surpuppa kewin , hungriga theo

2013-03-10 @ 15:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0