★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Vattenkoppor

Ja nu har lilla Theo fått vattenkoppor med så avbokning av hans bvc tid idag, skulle varit 6 månaders kontroll men det får bli när han e frisk. 
Får väl bara hålla tummarna att det blir lindrigare än va det va för Kewin.. usch stackars min lilla..
Han har sovit nästan hela dagen, varit vaken i kanske en halvtimma o nu sover han sen 3 timmar tbx.. feber har han med, han hade 38,5 innan.. min bebis ♥

O flytten den fortgår, vi har slängt allt som vi ej tar med oss o det är bara en bäddsoffa som e kvar o bli av med, men vi tänker ta våran stora soffa till huset redan imon så det passar bra o ha den hemma o sitta i, o imon flyttas oxå nästan allt. det enda vi kommer ha kvar av möbler är våra sängar, köksbord med stolar, sne får resten bort dit då vi ska läman stora släpet i helgen .. men så flyttar vi ju om en vecka, ungefär.. 
O va vi längtar nu att få sova där o ej här :)

Idag är jag o barnen hemma, för det är ej så mkt i huset att packa upp, allt är gjort, är bara några lådor med filmer som ska packas upp när skåpen kommer dit.. o imon flyttar vi oxå skötbordet då vi kan byta i sängen o likaså datorbordet ska bort då vi kan sätta datorn i köket så länge..
 
Skönt att det iaf ej regnar.. 
 
bilder hare jag massor med kameran vill ej ladda in dem på datorn.. e ngt galet med den o orkar ej fixa det just nu.. har bilder på min fb. men kommer massor av bilder när vi väl fått allt på plats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0