★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Jul

Det är väl nästan dags att skriva ett litet inlägg igen ;)

E super dålig på att blogga nu för tiden fast att jag egentligen har tid, men ändå har man ej tid :p
 
Iaf dte är snart jul o dte närmar sig Theos 1 års dag, o för var dag som går så tänker man tbx på dagarna innan han föddes, hur det kändes o allt där omkring. Hur jobbigt jag tyckte det va att behöva lämna Kewin hemma när vi skulle åka in.. Det va hemskt. men gick ju bra till slut.. O allt jobbigt som vi gått igenom det första halvåret då han va dålig pga att han ej tålde mjölk, o svampen på tungan som gjorde att han blev dåligt.. o att jag blev psykiskt sjuk :/ Ingen tid man vill tänka på egentligen MEN vi klarade det fast det kändes just då att man bara ville ge upp o skita i allt..

När man e frisk så förstår man ej hur man kunde bli dålig o känna på det viset.. Men det bara kommer.. 

Nu är det ju snart 1 år sne o faktiskt så längtar man mer o mer efter en bebis till ;) Har visserligen gjort det sen ja blev frisk . Men inget ja pratat om med många.. För att det gick som det gick så tror ja många tycker att vi ej ska ha fler o pga fler andra anledningar men vi bestämmer ju själva..  Vi får se va som händer i framtiden ;) 
Längtar faktiskt efter att va gravid igen fast att det va kämpigt med Theo pga foglossningen o kommer säkerligen bli lika jobbigt nästa gång o då har ja ju Theo som e liten.. två busiga pojkar.. o sen efter förlossningen längtar ja med efter.. konstigt nog, eller inte egentligen då det är dte underbaraste som finns.. enligt mig iaf ;) Jag har ju haft två super bra förlossningar .. 
 
Vi längtar ju efter en lillasyster men skulle dte bli en pojke till så är han precis lika välkommen ♥
Och jag tänker ang amningen hur jag ska göra då  troligtvis det tredje barnet oxå kommer va mjölkprotein allegrisk precis som Theo är o Kewin va tills han blev ungefär 2 år.. Så antingen får ja äta mjölkfritt o amma, eller ge mjölkfri ersättning.. Jag längtar efter att amma så dte lutar åt att jag får äta mjölkfritt.. Massa tankar som snurrar.. o man har egentligen ingen att bolla allt med.. eller jo egentligen men bloggen e kanske bäst att få skriva av sig.. 
sen om ja gör detta inlägg hemligt vet jag ej, vet inte ens om det går.. 
men iaf ett  tredje mirakel blir det ngn gång ♥ Jag som ej trodde ja skulle få någe barn alls då Kewin kom till genom ivf :) ♥


o ang julen, vi kommer fira med pojkarnas farmor på lördag o sen direkt efter kör ja o pojkarna mot ljungby o min syster för att fira där o sen kommer sambon så firar vi julafton ihop med mina föräldrar.. o sen hem.. 
Nyår har vi nog bestämt att va hemma bara då pojkarna är så pass små å ändå kommer sova.. o vi oxå.. hahaha.. blir ju så nu när man har två tokiga ungar.. i snitt lägger vi oss alltid innan nio varje kväll.. haha.. ja men så e det väl. ;)

Sen blir det 1 års kalas, o då passar vi även på att fira hans pappa som blir 31 i januari.. :) 


Theo kan nästa gå helt sj utan stöd. eller kan han dte , han tar några steg då o då.. o idag har han tagit massor ♥

Här kommer lite bilder fårn den senaste månaden :)

Först ut bilder från idag på Theo :)
 
 
 
En dag vid havet med 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Övriga bilder
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Pojkarna myser ♥
 
 
Klättrat upp helt sj :)
 
Theo försöker rita :)
 
 
Kewin försöker få Theo att somna i vagnen
 
 
 
 
 
 
Lite pyssel som är julklapp :)
 
Vår julgran
 
 




Kommentarer
Postat av: Tina

Förstår din längtan och hur det känns som om en pusselbit saknas. Allt blir inte alltid som man tror eller förväntar sig men det viktiga är att man kan få den hjälp man behöver när den behövs, allt som sker går inte styra över, folk kommer alltid tycka och tänka, en del av omtanke en del av avundsjuka och en del av ren dumhet. Hör av dig om du vill prata, annars önskar jag lycka till den dagen ni känner er redo igen!

2013-12-18 @ 20:00:28
URL: http://familjenronn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0