★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Bilder och massor av jobb

Bilderna från helgen är nu inne på datorn och ska bara läggas in men det blir ej idag då jag känner att jag vill lägga mig i soffan o vila efter helgen då vi varit i Ljungby, en tur dit blev det då Kewin va bjuden på 3 års kalas hos Elias, Johns kusin. Mkt roligt tyckte Kewin då Elias och hans lillebror Axel hade massa roliga traktorer :) Och så fick han godis :) Men bilder kommer som sagt imon eller annan dag. 

Har oxå fått en hel del jobb. Faktiskt hela denna vecka som kommer ska jag jobba :))
Här är tiderna !! :)
Måndag: 10-16:30
Tisdag: 9-13
Onsdag: 7-13
Torsdag: 9:30-15:30
Fredag: 8-15:30

Och sen är det inbokat jobb den 30 Mars på tiden 8-15:30. :)
Alla tider är än så länge på samma förskola men på två olika avdelningar, en dag på en avd o resten på en annan så det känns bra för då lär man känna barnen lite mera än att bara hoppa runt hela tiden som det annars oftast blir.

Nehe nu nog om det nu blir det soffan o Big Brother som är inspelad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0