★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Dessa j*vla nappar !!!

Kewin gav ju bort alla sin nappar till tomten igår och då fick bland annat en polisbil med ljud o blinkande siren , som han önskat sig.
Allt gick bra utan napp tills inatt, , han somnade lugnt o snabbt utan. Men redan runt halv elva började han krångla o skulle ha en, jag fortsatte vara bestämd att ingen napp skulle han få fram tills halv sex imorse då han hållt på precis hela natten o knappt sovit ngt alls o när han väl somnat har han sovit oroligt eller vaknat oroligt.
Så jag for upp o leta efter en napp för att vi skulle få sova lite, "i hopp om att jag råkat glömma ngn i ngn leklåda eller under soffan"
JAAAAA.. jag hittade till slut en under soffan :) Så snabbt in o ge sonen o han blev nöjd, men somna om gjorde han inte, utan vi gick o la oss i soffan o kolla på tv, eller rättare sagt jag gick ut för o hämta ved för att tända i pannan medan Kewin fick ligga o mysa i soffan :)


Hade ju en sk lill julafton igår tillsammans med Kewins farmor och Lasse, jag, Tias o Kewin såklart ;)
Åt god julmat, o Kewin fick smaka på Janssons Frestelse då hans farmor gjort den på "Kewins mjölk o margarin"
Men ingen hit där inte som jag trodde. Men köttbullar o prinskorvar åt han likaså macka med leverpastej "som va mjölkfri" och andra saker.

I julklapp fick han av farmor och Lasse;
- Pussel
- Bäddset med "Cars", tuvärr till spjälsäng men vi tog påslakanet o la som lakan i hans säng ;)
- En tomte
- Snökula med en tomte i
- Byxor "som tyvärr va för små" :(
- kan ha råkat glömma att nämna ngt.. :)
Av oss fick han oxå ngt då vi tänkte slippa ta med allt när vi åker.
- Liten polisbil på en ca 1 dm lång, med ljud o blinkande siren.
- En vovve "nalle" Likadan som han redan hade men eftersom den va tvättad o blev alldeles konstig i pälsen så köpte ja en ny, hittade den på Maxi :)


Idag blir det bara mys för mig o Kewin o kanske en lite sömn för honom, får se vad han vill.

Kommentarer
Postat av: malin

Kämpa med napparna! Ge det nån dag sen förstår han:)

2011-12-19 @ 08:16:35
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0