★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Kewin kan:

  • Gå längts möbler
  • Krypa för fullt ;)
  • Säga mama ;)
  • Nästan vinka
  • Igår lyckades han stå utan stöd några sekunder ;) Med sko måste jag tillägga
  • Kan gå men med sin vagn framför sig eller när man håller i honom
  • Har fyra tänder på överkäken, o dte börjar komma en där nere nu oxå.
  • Öppna olika skåp o lådor
  • Krypa in i köksskåpen :p
Tror det va det mesta, men säkert annat ja glömt, kom bara på att jag ej får glömma anteckna det han kan o när han lär sig dte, har ju varit så dålig på det..
Iaf idag hoppas vi på att tias på magnetröntgas o sen får ngt svar så han kan åka hem. Va ju där igår med mamma o pappa, o så kom hans mamma så Kewin fick busa massa, han sov ju bara tio minuter på hela eftermiddagen, han va trött men lyckades hålla sig vaken tills vi satt honom i bilen för o åka o hem, sen sov han tills vi kom hem sen vakna sen somna han igen i mitt knä, då va klockan halv tio har ja för mig. sj blev dte inte sängen för mig förrän halv ett.. *puh* för sent, men satt vid datorn en halvtimma o sen plocka ja undan, o kolla lite på tv..
Men ikväll måste ja lägga mgi tidigt, e såå jäkla trött, men tror ja faktiskt ska sova en stund när Kewin sover idag..
Kallt e det här oxå så måste ut o hämta ved för o elda, och så måste jag först ge Kewin lite frukost, han sitter just nu på golvet o busar för fullt

Far & Son




Oktober 2009 121_resize

Far & Son Gosar Efter badningen =)

Far & Son <3

Gos med pappa som pratar i telefon


Kommentarer
Postat av: Pernilla

ok, då får vi väl försöka att bara stå ut då.. men det är såååå jobbigt när han bara skriker helt hysteriskt och INGET duger! Måste varit jobbigt för er att han höll på så länge???! Hoppas det går över lite fortare för Liam, vill juh att han ska flytta in på sitt rum snart men inte så länge han håller på såhär:( Hoppas kewin sover fint nu då:) kram

2010-05-06 @ 10:55:02
URL: http://pernillaswedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0