★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

god natt:-)

3c4ede3e26ba569e2a8db35fc0f79bd8.png

Kolla varifrån!

 

Ligger nu i sängen o ska försöka sova. känns som om att det varit en riktigt lång dag, egentligen inte men ändå. har fått hem jackan jag beställt från hm, sitter bra men kunde suttit ännu bättre om inte magen varit ivägen, så nu blip det sluta äta en massa onyttigt men colan den blip kvar ett tag till;) o räknar man på gravid kilona som ska bort är det ca 8 kilo, o sen hade jag en massa extra som jag fått under de fem åren vi försökte skaffa barn o de är säkert iaf 15 kilo minst. så helst vill jag ner till iaf 75 iaf, hoppas kan man alltid. försöka lite smått ska jag. ut o röra på mig o äta nyttigare, ej träna då jag ej för det första inte har råd till o kan ej då jag ej har ngn att lämna kewin till. ja ja det blip nog bra iaf:-) har oxå betalt alla räkningarna idag. skönt så nu vet man hur mkt man har att röra sig med;)lördag blip det shoppa till kewin, nya kläder behöver han o mössa o tossor,julklappar o annat skoj:)god natt mina läsare

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0