★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Mkt kort runda :)

Blev en mkt kort runda på endast 1,88 km joggning.. Segt idag då vinden va emot mig o ja dum som ja va tog på mig en extra tjock tröja för ja frös.. men ska bli en runda te imon när sonen e på dagis om det ej blirjobb för min del.. 

O attans att man ej har bil körkort då hade jag fått fler timmar i både halmstad o falkenberg :/ Blää just nu .. :/ Får fortsätta o jobba där ja kan o så blir det körkort ngn gång men just nu sparas pengarna till ngt annat ;) Ja när dte blir pengar över.. 

Kewin sover o nu ska ja intaga soffan  !!


Kommentarer
Postat av: tina

syskondags? håller alla tummar isf:)

2012-05-08 @ 13:42:48
URL: http://tinasnystart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0