★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Våren

Tycker jag har kommit då  snödropparna är här :)) Och dte är plusgrader varje dag. SUPER härligt !!

4 km runda i rask takt o lite joggning blev det igår tillsammans med Zima, o dagen där innan ynka 2 km med Zima. Idag blir det 4 km till :)

Bilder har jag men kommer antingen senare idag eller i veckan som kommer. :)

Gekås på torsdag med min älskade syster o mamma o så får Kewin följa med då dagis är stängt då de är på kurs eller va det nu va. Varför gekås? Jo min mamma har ju gjort en magsäcksförminskning så hon har gått ner massor med kilon så behöver en heltny garderob :) Så shoppa massor o så ska ja o syster hjälpa henne o hitta en massa snygga  kläder ♥♥ En toppen dag kommer det bli :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0