★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Träning :)

Igår blev dte två rundor.
Runda 1 på 2,28 km.
Runda 2 på 1,84 km.
Båda joggning o ytterst lite promenad. Ont i ena vaden o lite i andra smalbenet men gick bättre andra rundan ja va ute.
Idag har jag än så länge hunnit med en runda på 3,3 km som jag mestadels sprang men gick lite oxå då jag helt plötsligt märkte att min kondition ej ville va med mig, detta då jag har börjat springa lite snabbare än vad jag brukar.
Har satt upp ett mål. Ner 10 kg på 11 veckor. Det ska jag väl klara :)?? Så till midsommar är det satt, och vägningar gör jag inge hemma utan blir när jag är i Ljungby hos min syster eller hos min bror, då de har bra vågar o stämmer o min e helt åt skogen, så att införskaffa en ny våg e kanske ngt ja bör göra. De hade en hyfsat billig för 200 som va en våg där vikten står o inte som den ja har nu där (ja en riktigt gammal sort iaf ) ;) :)

Nehe nu är badet fyllt med varmt vatten då jag de senaste två dagarna frysit himlans mkt, sen iväg snabbt o hämta sonen, han har nog haft en roligt dag på dagis idag då de har haft påskfest :))

Imon påsmiddag hos Kewin farmor o sen har vi INGET annat inplanerat på hela helgen, FY FAN VA GOTT !!!
Ja förutom att fixa i trädgården om vädret vill va på våran sida, annars blir det bara slapp :)



Kommentarer
Postat av: tina

tror det är ett lite väl ambitiöst mål om jag ska vara ärlig. det går att klara men det är verkligen att styra sig själv med järnhand och verkligen inte unna sig något som gäller!! men jag sparkar dig gärna därbak om du känner motivationen dippa! heja heja!! :)

2012-04-05 @ 17:28:41
URL: http://tinasnystart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0