★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

2 km avklarade

Jogging på 2 km är nu avklarade o det känns skönt. visst vaderna tar i som tusan men jag fortsätter, ska klara mig förbi smärtan, o skulle den nu inte bli bättre ja då får jag väl ta o sluta ,men jag ger det till helgen iaf..

Imon blir det sjukgymnasten.. Vet ej riktigt vad som händer där, ryggen är bättre MEN det är de jävla sängarna vi har som förstör ryggen.. Så finns det ngn vänlig skäl som vill skänka nya sängar till mig/oss vore det ej helt fel ;)

Sonen har fått mat o han har fått pyjamas på sig så nu ska han till sängen.. Han har ju ej sovit idag så då får han lägga sig vid sex, annars kan det blir lite efter beroende hur trött han är.

Inatt sov han faktiskt riktigt bra, somnade ju på knappt fem minuter igår och vakna en gång o ville ha nappen sen sov han till fem imorse :) o sen somna han om till sju :) O att sova till sju, det är ju nästan sovmorgon  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0