★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Så jävla frustrerande

det går bara ej beskriva.. från klockan åtta igår kväkl har jag haft mensvärk o förvärkar som gjort ont.. fram till ca halv tre inatt då jag äntligen somnade o sov till tjugo i fyra då det började igen, gick upp vid halv fem o självklart avtog de typ direkt.. så arg ledsen o besviken... när det gör ont o man ej kunnat sova på en hel natt..  
hoppas verkligen det drar igång snart för att kroppen ska luras så o få så ont av förvärkarna o mensvärken att man ej kan sova gör ju allt så mkt värre.. blir väl att jag får gå o lägga mig en stund idag, annars kommer jag ej orka dagen.. 
har iaf fått i mig lite frukost, men runt fem kom Theo ner, självklart... snart kommer Oliwer ner, gissar jag. Så kommer ha två trötta pojkar idag o det med mitt trötta humör... en just nu vill jag bara gå o sova tills bebis kommer..
 
ja vecka 36+2 idag iaf.. så bebis kan ju lika gärna stanna inne fem veckor till om de vill, inte för jag tror det. Men en dag känns som flera år just nu när man väntar o mår skit.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0