★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Bb väskan ❤️

(null)
Första bilden innehåller 
  • snoddar o spännen.
  • Schampo, balsam, duschcreme. 
  • Lite lätt smink.
  • Tandpetare o tråd till tänderna (som alltid ligger i necessären). 
  • Hårborste.
  • Tops.
  • Purelan till bröstvårtor.
  • Ansiktskräm.
  • Tandborste.
  • Tandkräm.
  • Deo.
  • Silver väska med värktabletter.


(null)
Bild två.
  • Babynest.
  • Tofflor som eventuellt byts ut mot tjockare strumpor.
  • Våtservetter.
  • Blöjor.
  • Filt till mig.


(null)
Nr tre.
  • Filt från jollein till bebis.
  • 4 kräkhanddukar från gekås.
  • Muslin filt från les enfants.

(null)
Nr fyra.
Bebis första outfit. 
  • Body o byxa i strl 44 från newbie kappahl. 
  • Även strumpor därifrån. 
  • Mössan från lindex som vi hade med till oliwer på bb men han hade för stort huvud 😉❤️

(null)
2 pyjamasar från lindex. En med fot o en utan. Strl 56. 

(null)
Outfit nr 2 . 
  • Body strl 50 från hm. 
  • Mössa från polarn och pyret som oliwer hade på bb. 
  • Mörkblå byxor till ska inhandlas 👍 
  • strumpor kappahl. 
(null)
Outfit nr 3 och den bebis troligtvis åker hem i. 
  • Body strl 50 från hm. 
  • Byxor newbie kappahl strl 44. .
  • Strumpor kappahl. 
  • Mössa newbie kappahl.

(null)
  • Overall newbie strl 56. 
  • Raggsockar i ull från hm.
  • Mössa vindfleece från polarn och pyret. 
(null)
Kläder till mig. 
  • Tjocka strumpor 
  • 3 tunnare kort strumpor.
  • Top från apoteket att sova i. 
  • Svart amningsinlägg top. Kommer ej ihåg från vart den e. 
  • 2 svarta byxor. 
  • 1 tunnare  tröja. Typ cardigan. 
  • En grå amningströja från hm. 
  • 2 par svarta trosor. 


Det som saknas är
  • Kudde till mig 
  • Vattenflaska 
  • Amningsinlägg 
  • Godis o läsk/dricka 
  • Tjockare cardigan till mig 
  • Byxa till bebis 
  • Laddare
  • Hörlurar 
  • Napp
  • Bindor 
  • Läppsyl är ej på bilden då jag alltid har det med mig (beroende) 😉 har decubal. 
Babyskydd kommer sitta i bilen. 

Det jag har med nu o ej haft de andra gångerna är filt o kudde till mig. Sist sov jag hemskt o frös.  Även vattenflaska saknade jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0