★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Äntligen

Mår man lite bättre :)
Fick  utskrivet lergigan comp igår o har sen dess tagit tre tabletter.. så skönt att de fungerar :)
Har sovit en hel natt utan illamående.. det e guld värt just nu !!!
Har hemsk smak i munnen o ont i rygg o höfter men det e en annan sak.. De blir oftast bättre när man varit uppe en stund på morgonen..

Hämtade igår ut de baby boxar som jag beställt.. tänkte det e lika bra ;) Fast det e långt kvar :)
De jag beställt va från babyproffsen, apotek hjärtat, Lloyds apotek och apoteksgruppen..
Mkt bra i MEN blev besviken på att i sammnlagt att lådor va det bara en kupong.. Lite dåligt tycker jag.. 
Men annars bra.. 

Bild på alla boxarna
 
Apoteket Hjärtat
 
Apoteksgruppen
 
Babyproffsen
 
Lloyds apotek
 
Detta är det jag sparat från alla boxarna,, de andra jag slängt är broschyrer o haklapparna från trygghansa..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0