★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Semester 1 vecka

Nu är viket slut på förskolan.. Har trivts super o kommer sakna barnen ♥ Men vet att ja troligtvis kommer tbx.. Hoppas på ngt vik eller ngt till hösten efter ja e klar med mitt sommarjobb.. 
Ska ju va ledig 1 vecka nu sen natten till måndag börjar jag mitt sommarjovv på vtd, ska köra ut morgon tidningar på nätterna.. :) Ska bli spännande att prova o se va man tycker om det.. 

Idag ska ja o pojkarna fixa en del saker te hans kalas han ska ha på lördag, dte blir för några kompisar på dagis, kusiner som ändå kommer hitåt o så grannbarn.. Kommer bli roligt :) O på söndag ska vi ha kalas för honom med familjen. 
Tänk att min lilla kille redan blir 5 år ♥ 
Älskade unge ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0