★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Förkyld !!!

Blää.. så har man gått o blivcit förkyld, avskyur det men hellre det än ex magsjuka.. 
Än så länge e det bara jag som e sjuk iaf, barnen o sambon har klarat sig men de blir la säkert sjuka dem med.. 

Idag skulle egentligen stora killen te dagis men eftersom det hade blivit cykling så fick han va hemma. Ja o lilla hade planerat en tur te öppna förskolan men då jag e förkyld så skippa vi det då ja ej vill smitta de andra.. o plus dte retgnar ;)

Blir vilodag idag då vädret e dåligt !!! O trött e man med, då man har sovit dåligt inatt pga lilla killen krångla lite, han fick mat inatt fast han varit utan de senaste nätterna, han va tydligen hungrig.. 

Kommentarer
Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

MliLundqvist ska jag nog heta där :) Kika in! Har dock ingenting på försälning nu tror jag.. eller jo, en newbiedress tror jag fanns kvar ;) Kram!

2013-09-16 @ 17:12:00
URL: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0