★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

En liten uppdatering !!

Har ju blivit superdålig på att skriva i bloggen men tänker att ja får skriva lite då o då, o lägga in ngn bild med ;)

I helgen, eller mellan torsdag o söndag har vi varit i Ljungby hos min syster, sambon kom visserligen inte förrän på lördagen då det va kalas för mina söta systersöner, Philip blev 2 år o John 4 år. 

Theo växer o lär sig nya saker varje dag, eller ja han lär sig mer o mer att röra händer dit han vill dem ska ;) o han blir starkare o starkare  hela tiden, men det märks fortfr att han e för tidigt född.. Men han tar det i sin egna takt :)

Kewin går ju fortfarande hela dagar på dagis, iaf de tre dgarna i veckan men från och med juni så blir det korta dagar igen o ja ska lämna o hämta honom..
 
Jag har börjat med körkortet !!! Ska in o göra en synundersökning idag o sen ska det betalas in avgifter o sen skickas pappren in .. Men sen måste ja oxå boka handledarkurs.. Längtar tills allt e klart :) Sååå skönt det ska bli o slippa, cykla, gå eller ta bussen när man ska ngnstans..
 
Kewin har oxå lärt sig att cykla UTAN stödhjul, tog bara av dem o vips så gick det :)) Min lilla bebis har blivit stor alldeles för fört ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0