★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Ny vagn ;)

Andra vagnen ja har till Theo o han är 6 månader,
det är nog rekordet att äga samma vagn i sträck ;)
Men buggan e ju super..

 

Vill ju egentligen ha en bugaboo buffalo men den e för dyr :/
Så den har ja slutat titta på..

 
 
Har istället kollat på vagnar som man kan ha två barn i då jag vill kunna gå längre promenader med båda barnen, visserligen åker Kewin aldrig vagn längre MEN ibland när vi varit ute så har jag
fått bära honom så det blir en syskonvagn iaf, men som går att göra om som singel. 
En donkey hade ju varit den bästa men ack så dyr o tror att Kewin är alldeles för stor för den.
 
 
Sen en baby jogger city select men oxå lite för dyr.

 
Så det föll på en Phil & Teds Hammerhead.
En vagn som min syster haft men som ja aldrig hann
köra o få ngn uppfattning om innan hon sålde den vidare ;)
Det va när hon som jag bytte vagnar ofta ;)

 


Har hittat en rättså billig i gbg så väntar nu bara att min bugga ska bli såld
så vi kan åka uppåt o hämta den, för hon har okat den till mig :) 
LÄNGTAR !!! Visst de sitter båda framåt, theo kommer aldrig kunna ligga ner mkt..
o skulle jag ogilla hur han sitter så säljs den faktiskt o köpt en annan,
men känner att jag faktiskt måste prova den ;) 

Komme rju kunan gå o lämna Kewin på dagis sen
o då e det bra o ha denna om han ej orkar cykla hela vägen eller ej vill cykla alls.. 

Hör e produktbilder då jag ej vill använda de jag fått förrän det är 110% säkert min vagn !!

Kommentarer
Postat av: Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Jag ska sälja min Buffalo bestämde jag idag. Intresserad?

Svar: ja det hade jag varit men e tyvärr för dyr begagnad med då jag lägger max 4 tusen just nu som det ser ut.. blir dyrt imon våran flytt mm.. men tack för att du fråga:)
Heidi

2013-07-10 @ 20:25:25
URL: http://www.finest.se/natali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0