★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

3 veckor ♥

Idag o vid detta klockslag så låg ja o väntade på att få veta om jag skulle bli igångsatt eller inte, nervös o ville att ngt skulle hända. Hade legat o haft en jobbig natt , inga värkar men ont överallt. Och så blev man väckt va sjätte timme då de gav mig antibiotika för lillen i magen.

Tror ej ja skrivit en förlossningsberättelse så är nog dags att göra det snart, men nu hinner ja ej då Kewin sitter i soffan o Theo vaknar när som o vill ha mat ;) O så måste ja hinna duscha innan vi ska in te stan.

Iaf vi kom in till förlossningen o blev till slut igångsatt efter mkt om o men, o klockan 18:33 ikväll för 3 veckor sen såg vi vårt andra älskade barm, världens sötaste pojke som skrek o va pigg. ♥
 
Oj va tiden har gått fort, iaf de två senaste veckorna, den första veckan tillbringade ju jag o Theo på neonatal avd i halmstad, en jobbig tid, psykiskt, o då att va ifrån Kewin o familjen, att ej få träffa honom längre stunder,.. Det kommer ja oxå skriva om senare. För fy det va den jobbigaste tiden i mitt liv. Aldrig jag vill va med om det, o 'ndå va det bara en vecka.. Lider med de som måste va där flera veckor eller tom månader ♥

Lina, som ja delade rum med har oxå fått komma hem ♥ Är så glad för deras skulll, o deras Liam han växer o ökar i vikt precis som Theo. Starka pojkar vi har ♥ Hoppas få träffa henne/ dem igen. :) Så om du läser detta så måste vi planera in en dag sen när pojkarna orkar, o är starka ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0