★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Dagens motion

Blev promead till o hem från bussen, så ca 1 km. O det gick faktiskt bra, inge foglossning alls :) 
Skönt då ja sist hade riktigt ont efter sista promenaden som blev på 1 km. 
 
Det gick bra o lämna stora killen på dagis, bestämde mig ju i sista stund att han skulle få komma dit ;) Men vi hann med bussen, o han hann oxå äta frukost hemma medan ja fixa klart mig o lilla killen. Hade Theo i selen o det gick bra, vet att han egentligen e för liten, eller på gränsen snart men hade honom ej så lång stund. Han sov så gott hela tiden, va bara lite gnällig när vi satt o vänta på bussen hem. Men det gick snabbt över då ja ställde mig upp o rörde på mig.

Här e några bilder som togs med mobilen :)


När vi kom hem så blev det soffan för mig o sen ca 3 timmar senare skulle vi ner o hämta Kewin, hade först ta bussen med då det va halt ute men det börja tina upp o vägarna va fina så cyklen fick det bli :)
O det gick super bra, Theo sov så gott hela tiden. Ner till dagis gick det bara bra, men hem va det värre, tungt då Kewin sitter på cyklen o mitt bakdäck e dumt då fast vi pumpat det så är det som att det är punka.. Blir galen. För inte fan måste man väga som en speta för att det ska va ok?! Är isf mkt konstigt..  Kvittar ju om ja cyklar sj eller med barn, visst det blir mkt mindre luft i hjulet med Kewin på men e tungt vilket som.
 
Iaf här e turerna på cyklen.

Ner till getinge
 
Hem från Getinge
 
Här en bild från ikväll 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0