★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Emmaljunga Nitro VS Bugaboo Cameleon

Hmm.. har mer o mer börjat fundera på att köpa en bugga iaf då ja troligtvis kommer byta till den vagnen när lillebror vill sitta.

Hittar ej en billig nitro o ingen fin o billig liggdel till den vagnen så just därför börjar ja tveka om ja verkligen ska ha den vagnen, kommer isf få sälja det city cross chassi ja har.
 
Plus med buggan e att det finns bra vinterhjul som man kan byta plus man kan ha oändliga färger på vagnen : Och den blir mkt mindre ihopfälld än emmaljungan.. Åhh blir galen snart på mig sj ;)
och man ska kunna klicka fast babyskyddet på vagnen med, om man nu får ta på en adapter som tyvärr ej säljs i sverige :/ 

Ni som haft bugga med liggdel, va tycker ni om den? Va har ni haft för åkpåse till o har ni bild :)
Och hur är den att köra med vinterhjul ??

Emmaljunga Nitro med och utan city korg


Bugaboo Cameleon med liggdel o utan. "bilden är oxå utan varukorg"
 
 

Kommentarer
Postat av: Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Jag tror du blir mer nöjd med Buggan. Den är ju lite stum att köra med vinterhjulen helt klart. Men då kanske det är värt att köpa en billig vintervagn på Blocket om det krisar. Bara en tanke.....men visst funkar det med vinterhjulen oxå.

2012-11-05 @ 17:02:06
URL: http://finest.se/natali
Postat av: Alva

Jag hade isak i liggdelen några gånger innan jag byte till sittdelen. Han älskade den :)
Vagnen är ju ganska låg när man har liggdelen, men jag tyckte det var okej!!

2012-11-05 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0