★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Bugabo Cameleon

Här är lillebrors fina vagn :)

Ska tvätta sufletten o liggdels locket till liggdelen så de blir rena o fina,
då de va lite sktiga, får se om de blir i toppskick.

Provade oxå vinterhjulen o den kändes som vilken vagn som helst med fyra fasta hjul,
så tror de kommer funka om det blir mkt snö.

Här kommer iaf några bilder :))

Är super nöjd o längtar ju inte mindre te en liten bebis ska ligag där i,
o nu väntar ja bara på åkpåsen som ska levereras i början av december..
Sen ska ja bara hitta ngn söt nalle som får hänga på vagnen
plus måste fixa massa reflexer så vi syns när vi är ute.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är nyfiken på hur du upplever att Cam funkar på grusvägar och så tex på långa promenader? =)
Och eftersom din store kille är ungefär lika gammal som min store sp undrar jag om du ska ha syskonvagn? Vi har haft men har precis sålt den för vi var inte alls nöjda med den. Men trots att han är 3,5 år så saknar jag att inte kunna gå ut på på ha promenader eller gå in till stan (ganska långt så han orkar inte cykla eller stå på bräda hela vägen). Men känns samtidigt kanske lite onödigt att köpa en annan nu.

2012-11-27 @ 12:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0