★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Hemma från Ljungby ännu en gång

Och nu blir det ej åka dit förrän den 19 maj då vi ska fira Kewins kusin John som blir 3 år den 13 maj. 

Puh blir nu hemma hela sommaren, har ju varit o farit hela jäkla våren, så nu får släkten komma te oss ;) :) Om de vill träffas förstås.. :)

Och nu är det bestämt att innan Kewins 3 års dag ska han va nästan blöjfri, han säger till när han måste bajsa o nästan alla gånger så hinns det att gå på toaletten o kissa på toan är inte lika ofta då han inte alltid säger till, men blöjan sitter kvar tills han kan säga att han måste gå. OCH så ska vi ta bort napparna snart, gör ännu ett försök då jag känner att nu är det dags, han är ju ändå snart 3 år. och så vill vi att han ska va helt borta från det tills han får syskon som förhoppningsvios blir inom 1 ½ år :)) Bara o fortsätta kämpa för våran del, är ju inte alltid "lätt" o bli gravid , ja som de flesta verkar tro.. Bara sååå irriterande när man får kommentarer o frågor om att det är väl dags för syskon.. hmm ja vi vill ha syskon o skulle haft det för länge sen o Kewin skulle ju ha kommit för flera år innan han kom men blir ju inte alltid som man tänkt sig.

Vikten e på väg neråt :) Har ju mitt mål att minus 10 kilo till midsommar. O det ska ja klara, o ja har gått ner ungefär 3 kilo, lite lamt då ja sa ett kilo i veckan men kommer gåom jag skärper mig o motionerer mkt o tänker på den förbaskade maten , godiset o colan !!!!

Bilder blev dte några o kommer i veckan när jag hinner o orkar lägga in dem.. !!

Här en gammal bild på min älskling 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0