★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Bildbomb

Här kommer bild kollage o det är bilder som är en månad gamla o tills nu :)
Och kollagen ligger ej i ordning efter datum !!


Kewin spexar ;)
Min sötaste !
Kusinen Philip
Kewin i sin vagn "Baby Jogger City Elite"
Kewin hälsar på fåren o lammen hos Sven-Erik & Jenny
Kusinen Philip
Kusinen Philip
Kewin försöker få Philip att somna i vagnen :)
Philip i sin nya vagn "Emmaljunga Ozone"
Kewin leker med Philips "Bobby Car"
På väg mot Ljungby.
Här stopp i Simlångsdalen
Kewin väntar på bussen i Halmstad med mamma.
Kewin & John hos Johns häst Bamse och Bamses kompisar
Kewin klättrar på Johns klättervägg
Kewin hemma hos kusinerna Ella & Isak
Kusinen Isak
Kusinen John
Kewin & John
Kewin cyklar med Johns cykel
och har lastat korgen full med hundarnas leksaker :)
Nikkie "Johns familjs ena hund"
Diezel & Nikkie "Johns familjs hundar"
Kewin leker med Johns traktor
Kewin. Ella. Isak.
Mattias "min sambo & Daniel "min bror"
Kewin cyklar på Johns cykel
Kewin leker med Johns traktor
Philips 1 års tårta
Malin "min syster" o andra i bakgrunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0