★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Lycklig ♥

Stod innan och bytte rent i sängarna o kom på mig sj att fan va lycklig jag är :)
Det som jag har längtat efter sen januari 2004 har äntligen blivit sant :) !!!
Vi lyckades bli gravida på naturligt sätt, o känslan att bara lyckas sj o ej genom ivf som Kewin kom till genom,
går ej att beskriva.. 
Så fast att jag inte har fast jobb eller körkort så är livet underbart o ja kan ej bli lyckligare, för vi ska äntligen bli fyra ♥♥


Har haft en bra dag, började med att ja egentligen skulle få sovmorgon men självklart blev det ej så då tias som vanligt ej går upp med Kewin så ja får somna om efter att han vaknat.
Så klockan halv sju gick ja upp o bytte om te träningskläder o tog med mig Zima ut på en lugn promenad, äckligt kvavt o varmt va det men det släppte lite sista biten hem :)
Blev en runda på 4,29 km :)

Sen va vi i stan o handla o sen hem o äta middag sen skulle vi fixat med veden men vi orka ej så blev bara städ hemma o sen börja ja med maten då Uffe,Camilla, Vincent & Freja skulle komma på besök. :)
Så dem har vi tillbringat kvällen med o pojkarna busar som vanligt som bara den ;) :)

Nu är oxå sängarna renbäddade o nu datorn en stund, sen soffan o vila o sen sängen.
E super trött !!! "gäsp"

Kommentarer
Postat av: tina

Å är nästan lite avis på att ni ska få ett litet mirakel till! men först ska jag i form ordentligt och börja plugga:) samt att killarna ska vara blöj och vagnfria båda två! :) <3

2012-06-10 @ 13:17:25
URL: http://tinasnystart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0