★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Bokat

Tider för hälsosamtal som blir redan nästa vecka då de tar lite olika prover o allmänt snack :)
Och sen blir det inskrivning den sista juli :))
Så nu får tiden gärna springa iväg, ja eller både och, då det gärna får springa fort när det ej  är ngt skoj inplanerat.
Har ju en del inplanerat den närmsta tiden såsom fira midsommar hos min bror med familj ♥
Och två veckor senare har vi ju kalas för älskade sonen som blir hela 3 år
 
Sen har det blivit lite ändringar iom denna bebis som vill komma till oss, så ang mitt vagnbyte så blir det ej att sälja den om allt går som det ska utan ja kommer byta med min syster då hon har en sån vagn som jag vill ha te bebisen :) Så ett byte efter sommaren ngn gång när hon tycker att Philip är tillräckligt gammal att sitta fram i den, men innan vi bestämmer helt 100 % så ska hon få låna den i två veckor o se vad de tycker, de har ju haft den innan men till John när han va lite över året..
 
Denan vagn är det ja pratar om, en Emmaljunga Ozone i färgen PP black/orange :)

Bilderna är lånade från min systers blogg
Http://maromer.blogg.se
 
 
 
 
 
 
I vagnen sitter en av mina söta systersöner 
 
Produktbild !
 
RSS 2.0