★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Svar till Isabelle

Isabelle skrev:
Du skriver bra om vagnar och har haft flera. Jag har en ozone (tredje vagn köpet) men funderar kring att köpa ytterligare kanske mountain buggy i vinter. Vilken är bästa vagnen du ägt? Vilken var skönast att köra?
 
Jag svarar:
Mountain buggy har jag aldrig haft så vet ej ngt om den, hört varken jätte bra eller dåligt om den, så tror den kan funka till vintern då ja iaf vet att den har tre stora hjul.
Men eftersom att Baby Jogger är det märke förutom emmaljunga som jag älskar mest o tyckt vart bäst så hade jag bett dig satsat på en baby jogger city elite till vintern, den är likvärdig mountain buggy förutom att den är mkt större suflett o den är superlätt att fälla ihop.
 
Men om ja ska säga 1 vagn som ja tyckt vart bäst så är det nog baby jogger antingen city mini 4wheel då den är liten o lika enkel o fälla ihop som alla deras vagnar. Plus stoor suflett o den tar sig ändå fram på vintern fast den har rättså små hjul, men så inflikar jag oxå bugaboo cameleon då den oxå är en bra vagn o sonen satt super bra i den innan han växte ur den, , liten ihopfälld o ja gillar den ergonomiska sitsen :) 

Här är jämnförelse bild på de två vagnarna.

Baby Jogger City Elite



Mountain Buggy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0