★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Spjälsängen

Är nu målad svart o ska bara torka helt , imon blir det montering så sängläget är längst upp o sen madrass i :)
Bädda får ja vänta med då ja varken har spjälskydd eller annat till, väntar på min syster ska plocka ihop det hon har o fått av mig när Philip kom ;) Så ja hoppas ja har med mig en del hem efter julen :)
Men spjälskydd blir senare inköp när ja hittat rätt för rätt pris osv ;)

Ja Kewin är ju sjuk, feber o hosta som ej ger med sig så nu ligger han i soffan o hostar o har svårt att somna pga den.. Jobbigt, men hoppas han lyckas somna snart o att vi får en hyfsat lugn natt om man jämnför med den som gått då han varit vaken av o till pga febern , gick ju upp lite innan fem i morse men sen gick vi o la oss igen vid halv åtta o sov till halv tio, va faktiskt skönt :))
 
O så fort  pojken somnat ska ja inta soffan om det ej blir tdigare, sen tv en stund sen blir det faktiskt tidig sänggång för min del då ja e trött.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0