★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

1: Advent

Idag är det 1:a Advent :)) Härligt då tiden går framåt o veckorna försvinner bakom oss, och imon är det "bara" 11 veckor kvar tills bebise är beräknad, men vi hoppas på mellan 9-10 veckor kvar ;) Jag hoppas på att lillebror vill komma ut mellan den 9-11 februari.. Vet ej varför men de datumen känns på ngt sätt att då ska han komma ;) 
Är ju beräknad till den 17 enl ul o enligt sista mensen den 14 februari..  

Och några julklappar kvar att handla är det, men inga stora inköp. Sj får man hem några paket de närmsta dagarna, veckorna. Denna vecka som kommer ska åkpåsen skickas o får väl bara hålla tummarna att den kommer, då det tydligen kan bli problem med hur många som beställt ibland. Så ja håller tummarna :)) Och sen lite annat till bebis är beställt som väntas på posten :)

Har haft en lite jobbig helg, om man får säga det så ;) Har varit hemma hos bror min o firat honom igår då han fyllde 30 år i onsdags. så kusinen Sebastian med pojkvännen Max kom, kusinen Niclas, min syster med familj, o mamma o pappa kom. Så blev fullt hus med sammanlagt 5 barn ;) Men måånga barnvakter. :) Va mkt trevligt o skoj hade vi men strängt för min del :/ Men e ju tyvärr så just nu o de närmsta "kanske" 11 veckorna eller mer.. 
 
Kallt idag med.. hade bara 13 grader inne när vi kom hem o 3 minus ute, så igång o elda, o nu är det uppe i 19 plus inne medan det nästan är 10 minus ute.. brr kallt. o vi eldar för fullt.. Men snön den håller sig borta här o det är vi glada för.. :) Hade en hel del snö när vi åkte från bror min imorse.. 

Kewin börjar oxå bli förkyld, eller han är redan förkyld. Får bara hoppas det ej blir mkt värre.. Är ju dagis imon men det beror på vädret om vi tar oss dit eller bestämmer oss för o stanna hemma.. Hade ja ej kört moped hade det ju bara varit o köra men det blir extra jobbigt om det kommer mkt snö o som nu då det är kallt.. Bussen går ju att ta , o det kommer vi ju få göra så fårt bebis kommit.. O mitt körkort, ja det ska börjas med så fort bebis kommit o vi kommit in i dagsrytmen med två barn  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0