★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

:)

Hemma från en helg fullt med massor av bus :)
Va hos min bror med familj från fredag då vi grillade o ej kom i säng förrän tolv tiden, lördagen blev det kalas för Isak som fyllde 1 år i fredags. Trevliga människor o mkt god tårta o fina paket fick Isak, men tyvärr blev det knappt några kort då man har annat o tänka på.. :) 
Sen efter kalaset tog jag, malin o alva oss en jogging tur, ca 3 km tror jag det blev. :) Härligt o ja klara springa hela rundan o mera, va skönt o komma igång igen fast ja bara haft paus i en veckas tid.
Hemfärd imorse då vi åkte inom min syster o sa hej o sen hemåt mot halmstad o handla lite mat sen hem hit. Skönt o komma hem o det är lugnt o tyst förutom att man saknar dem andra ♥

Hundarna är trötta o Kewin med men jag har hunnit med en jogging tur på 3,48 km, super härlig tur med zima :) Duktiga tjejen sprang fast hon har haft en ansträngande helg med högljuda  barn, hemska ballonger o hemsk golv ;) Stolt matte :) !!!

Ikväll blir det god mat i form av kyckling, potatiskroketter, grönsaker o ngn sås, troligtvis rödvinssås :)

OCH jag har gått ner 2 kilo på 10 dagar :))



Kommentarer
Postat av: Lina

Åh härligt att komma ut o springa, det brukar vara så himla gruvsamt i början men sen när man sprungit några rundor så går det som på aoutomatik. Åh längtar så till jag kommer till dess. Måste ut och springa och göra det till en vana!



Och shit vad duktig du är 2 kg på 10 dagar, det är grymt! Kram

2012-04-15 @ 20:49:18
URL: http://www.linaslycka.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0