★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Kewin

Kewin är ju som sagt dålig i magen igen och idag fick ja prata med hans läkare igen och hon skickar remissen direkt te barnkliniken så nu hoppas vi på en snabb tid dit igen, förra avbokade vi ju då han blev bättre i magen och vi trodde det va vattnet, men han e dålig igen .. Han va bra i ca 3 veckor men sen utlöstes det igen o han blev dålig :(

Nu har han varit på dagis tre dagar som han får va i veckan, har gått super, nu är det knappt ngt hej då, utan han ska in direkt o leka o kolla runt, o idag gick han o satt sig i en av fröknarnas knä ;) Sötnosen min ♥
Plus han ville ej hem idag, han bara ignorerade mig o skulle va kvar där ;) Så nog trivs han.. :))

Hmm sambon har ju börjat på det nya "jobbet" , har jobbat sen i måndags, men han har nu fått ett erbjudande om en fast tjänst, måste ge svar imon. Troligtvis blir det ett Ja, men det får ni veta imon, tror inte ens han vet vad han ska svara.. Det är ju en fast heltids tjänst och det han har nu är bara till november ut.. så detta e ju bar plus bra betald med :)

Jag, ja går fortfaranmde hemma, finns ju inge jobb ngnstans :/ Men är ju van o  man hinner ju med sååå mkt att göra hemma :)) så jag lider ej ;) Plus vi klarar oss ekonomiskt !!
Kewin sover och nu ska ja ta o äta lite :) Får se va det blir, antingen soppa, en god sallad, eller kålpudding från igår.. Hmmm får se va det blir ;) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0