★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Bilder från helgen :)

 

Torsdagen !!

 

Nu ska vi gå och köpa fika sen blir det lekparken


Philip myser i vagnen


Tittar moster djupt in i ögonen ♥ "vinögd;) "


Kärlek bröder emellan ♥



Kewin ♥


John tänkte han måste smaka på handtaget ;)


Kusinerna bus :)


Ne vi springer vidare ;)


Min syster med vagnen o Philip som sover


Pojkarna går vidare utan oss ;)




Fint i Ljungby !!


Framme på lekparken o John kommer för o få fika.


Philip han sitter i vagnen o väntar på att ngn ska prata med honom :)


Gott med fika !!


John , klätterapan :)




O så har han lyckats sätta sig på stegen, men ner kom han oxå helt sj :)

Åka rutschkana e skoj tycker Kewin

 

Gunga är inte helt fel det heller, men sen tog mammorna över ;)

 

Fredagen !!

 

Kul och köra "iggeli piggeli" i vagnen " vet ej hur namnet på "dockan" stavas !

Mosters busunge !!

En sovande sötis :)

Linslusen John ♥

John, Kewin & Philip, och min hand som har ett vakande öga på Kewin o Philip ;)

Nu är vi i stallet o hälsar på Täthi "tv"

Hästarna tittar på pojkarna som står där nere ;)

Hjälpa till är ett måste !!

John han är duktig:)

Skyffla spån till boxarna e skoj, men dte tyckte inte John då han lyckades få allt över sig ;)

 

Rida e skoj :)

Gosigaste Täthi & Kewin

Blir en tur mot stan och sen lekparken idag med :)

Ingen av pojkarna ville sitta i vagnen !!

John !!

Kewin ♥

John ♥

Jag & Philip ♥ "som btw precis kräkt ner mig o honom"

Jag & Philip !!

Kewin !!

Kewin funderar

På Väg hem

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefina bilder! Snodde några;)

2011-10-05 @ 11:44:38
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0