★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Mys fredag ♥

Idag blir det bara massa myyys med sonen ♥
Får ju passa på innan man börjar jobba ;)
Men vet ju ej hur mkt dte blir men tror dte kan bli en hel del då de verkar ha massa sjuka hela tiden och dåligt med vikarier i getinge.. Men tur för mig ;) :)

Vi tar nog en tur mot stan idag o ska in en snabbis på Lekcenter, sen biltema o sen äta.. får se i vilken ordning  ;)

Jag va ju inne igår o fick med mig denna tröjan hem, men i strl 98 så det blir ingen julklapp utan han får ha den direkt, o istället för att betala 249:- som den kostar betala ja bara 73:- :)) Helt ok ;)
Hade velat ha mer men plånboken sa nej :/ Men får hoppas man får mkt jobb o att det mesta finns kvar sen ;) :) 

Blev oxå ett par jeans från name it för 125:- som egentligen kostar 249:-, dem blir iaf en julklapp, de är för stora nu, är i strl 98..


Har börjat ge Kewin vanlig mjölk igen och han har ej blivit dålig i magen ?! Förstår ej detta.. så nu får han iaf vanlig mjölk, tycker det e konstigt då han blev bättre av laktosfri mjölk innan.. hmm.. Tåls o fortsätta prova..

Sjukgymnasten gick bra i onsdags, ryggen ska jag "träna" o sen tbx nästa vecka, kan va ngt med disken som läkaren sa, men det har ju blivit bättra iom tabletterna jag fick då för en ca 2 veckor sen.

Sen fråga jag ang mina vader o hon kunde ej känna ngt märkbart utan det är bara o träna vaderna, stretcha åter stretcha.. o göra massor med tåhävningar, ska iaf ej springa om det gör ont, då det bara blir bättre, så, så fort det värker är det stanna som gäller, samma med att ut o gå, värker det så ska jag stanna o gå hem.. inte det svaret jag ville ha, men jag ska fortsätta träna vaderna för springa vill jag, l'ängtar ut o springa. o så fort man ser en mysig väg så tänker man att "där vill jag springa" ;) :) Konstigt? Eller är det ngn mer som tänker så? ;):)

Nu ska jag spela lite sims :) Och hmm va har jag lagt kameran ?  Måste hitta den så det blir lite mera bilder, hade ju tänkt o fota idag ;)
Menåhh vad jag önska man haft liite mera pengar för då hade jag köpt dessa till nästa barn ;)
Super söta juh !!
Och dessa bodys ;)




Allt från Polarn O. Pyret

Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker det låter konstigt att du inte ska träna vaderna... Tränar man dem inte så kan du ju inte blli starkare. Hade nog frågat någon annan om det, för jag fortsatte att träna och nu har jag inga problem alls.



Jättesöta bodysuits:)!!!!

2011-11-04 @ 07:57:59
URL: http://motvikten.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja Silas är fint :) det är så svårt att hitta på namn! Hade ingen aning att Sandras dotter hette Loo ;)

2011-11-04 @ 11:13:17
URL: http://familjeneberstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0