★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

En mkt låång dag

Men roligt har vi haft ;)


Blev en tur till halmstad och till Busfabriken :) Kewin han älskade det från första stund, bara han såg elefanten utanför så blev han glad o skulle springa in ;) Sen iväg o kolla runt på allt som fanns där, sen va det dags för mat :) Super gott o billigt va det med :) sen busa ännu mera, Kewin va jätte varm o ja va tvungen o ta av mig den långarmade tröjan ja hade på mig.. puhh.. men skoj hade vi, bilder kommer senare i veckan ;)
120:- för 3 timmar är det som gäller.. Vi va där lite mer än 2 timmar och då hann vi med att äta oxå :)

Ett barn som ej ville åka hem men som va helt slutkörd, men inte somna han i bilen för det utan han höll sig vaken och sen när vi kom hem så va det iväg för Tias o hämta en gräsklippare så vi kunde klippa dte sista och klippa sönder löven så vi slipper räfsa upp dem MEN va ju självklart tvungen o räfsa fram alla löven som lagt sig vid häcken o kanterna så inte blev man arbetslös ;) Strängt men det gick, och en mkt trött Kewin. Till slut kom tias o han fick åka hjullastare o sen gräsklippare men han råka somna så där  fick han ej åka mera utan fick hjälpa mig med att gräva ner antennkablarna som måste göras innan vintern..

In vid halv fem o börja med kvällsmaten som blev kokt potatis med skink snitzel och gräddsås, till deten god sallad och svartvinbärsgele :)

Nu sover Kewin och det tog inte ens fem minuter, sambon la honom medan jag plocka undan och ja hann ej göra klart i köket innan Kewin sov ;)

Så nu e man bra mör i kroppen plus jag tog mig en 2 km runda imorse. 

Imon är det inge dagis för K så då ska vi bara va hemma o ta det lugnt :)

Nu blir det datorn en liten stund  sen tv:n tills man somnar o det blir nog tidigt ;)

Nu längtar man verkligen efter sängen o sova !!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni får komma hit i veckan å träna;)!

2011-11-07 @ 09:23:21
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0