★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Vilken färg ??

Vill byta färg på vagnen då jag tycker att hel svart är lite trist, men vilken färg ska ja byta till, finns ju tyvärr bara den som är röd/svart o den som är beige/grå o svart.. Sj e jag mest inne på den gråa..

Varför jag ej köpte en annan färg när jag väl köpte denna är för att färgerna hade ej kommut ut på internet så vågade ej chansa om dte nu skulle varit en beige som min syster hade på eliten eller en hel röd..

Så vilken tycker du är snyggast ?? :)





Den gråa ser ut så här irl :) Min syster kollade på den färgen men i city eliten..
Inte de bästa bilderna men är iaf Kewin och John som provar att sitta/ligga i eliten..






Kommentarer
Postat av: Malin

av de färgerna den grå:) Tycker den är snygg och neutral! Finna den i annan färg utomlands??

2011-05-29 @ 21:43:49
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0