★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Tips !!!

Nu har ju jag lagt Kewin de senaste veckorna/månaderna men tycker att hans pappa oxå ska göra det, MEN det går ej, han kämpar i iaf minst 1 ½ timme varje gång o Kewin han bara gnäller, sparkar ja testar honom till tusen.. Men till slut somnar Kewin juh.
Frågan e ska man fortsätta tills Kewin lugnar ner sig o somnar lika lätt med hans pappa som när jag lägger honom.

Nu tar det för mig allt från en 5 minuter till 1 timme o han sover, oftast under en halv timma sen sover han lugnt, o Kewin ligger oftast stilla i sängen när jag sitter jämte o *smeker* honom på benet o huvudet..

Så frågan ja ska jag bara lägga honom varje kväll eller hans pappa kämpa vidare o hoppas det går lika smidigt som för mig ??

(Lite gamla bilder på älsklingen, då jag ej har ngt nytt att visa..)
Och ja han skelade när han va liten ;)







Kommentarer
Postat av: Malin

K'mpa på! Tänk den dagen du börjar jobba och kanske jobbar kväll/natt. Då måste det funka- Vi hade den fasen i vintras ju.



Kämpa på!!

2011-05-29 @ 21:42:43
URL: http://maromer.blogg.se/
Postat av: Kia

Vilken fantastiskt fin son ni har!! :)

2011-07-13 @ 19:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0