★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

3 mars

o idag har jag redan hunnit med att tända i pannan, lagt i en maskin med t vätt o plockat ur o i diskmaskine, gett vovvarna mat o sonen sover fortfarande, trodde han skulle vakna när han kom över i min säng o tias låg jämte men nej han somna om o sover fortfarande, trött söt pojke, men som han pratat imorse, hör han kisarna mjaua så gör han detsamma ;) Sötisen :)
O samma igår när hundarna skällde o ja hade lagt honom för o sova i sin säng, då låg han o sa *vov vov* i sängen :) Söööööt !!!

idag har vi inget speciellt inplanerat, mår lite bättre än så länge iaf, o  träningsvärken börjar försvinna, en jävla sådan.. :/ Så aldrig mer springa, gå är dte som gäller ;)

Syster e du nöjd nu, ett inlägg idag med ;) Men kanske ej så intressant.. :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha helnöjd;) Pring bara 5 min åt gången och gå 10 min. E jäytebra träning! Å så får man inte så mycket träningsvärk!

2011-03-03 @ 08:11:25
URL: http://suomenhevonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0