★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Svar Till Lisa

Din adres du angav va varken en emejl eller blogg etc. så svarar här o hoppas du kollar min blogg igen :)
Lisa (............) om Vilken vagn det blir ?!:
Du verkar ha haft många vagnar så jag kanske kan få fråga lite. Vi ska köpa ny Scootern är för tung och har dåligt lastutrymme. Väljer för närvarande mellan City Mini 4 och Elite. Får din son plats med benen i minin? Min son nådde precis ner till fotstödet. Han är 86cm.

Svar: Om valet står mellan city min 4 wheel o city eliten så hade jag helt klart valt 4 wheel då den är stadigare med de fyra hjulen, väger mkt mindre,  bättre sittdel,rakare sittdel..
Japp Kewin fick plats gott o väl i 4 wheel. se på bilderna jag har här i bloggen, han nådde inte alltid ner om han hade vissa skor. Han är nu 89 cm lång.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hmm...tror du gör rätt ändå, hjulen låser sig aldrig helt och hållet, tror att de kanske måste vara framåtvända också?! Kan inte testa på min nu heller, för den är nedmonterad eftersom jag gjort rent den inför säljningen och det :-)



Jag har ute min för 4500, men då är det många tillbehör till. Har -10:ans chassi med och räknar med lite prutmån så vi får väl se.... Hoppas att den blif såld iaf :-)

2011-06-22 @ 21:17:48
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0