★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Svar till Angelica:

Jo  jag tycker fortfarande att den är lite väl stor o speciellt med bakhjulen men gilla den iaf ;) Men ska kolla lite snabbt på uj o se va vi tycker, har ju testat de flesta i butiken men tycker de flesta tre hjulingar har så liten sits för rumpan på barnet, o eliten e stor o bra plus älskar deras komfort o min son som annars svettas lätt o speciellt på sommaren så va den super, o plus att man kunde öppna så det kunde blåsa igenom..
Ja ska ja ha en ny elite så blir dte nog en grå..

Här kommer lite bilder på en Kewin fick prova när min syster va o kolla på den i växjö, isf denna färgen  ja e sugen på :) Plus ngn bild när kusinen John sitter i :)

Men måste oxå säga att Kewin fick ju sitta i deras city mini igår o han satt så mkt bättre i den, inte lika bakåt sittande, utan man kunde fälla fram sitsen lite så han satt rakt i ryggen men då kan man ej fälla sufletten, så gilla dne mkt men inte de små hjulen fram så hoppas ja får tag på den nya 4 wheel..

Baby Jogger City Elite

Baby Jogger City Elite

Baby Jogger City Elite

Baby Jogger City Elite

Baby Jogger City Elite



Baby Jogger City Elite

Baby Jogger City Elite

Baby Jogger City Elite

Kommentarer
Postat av: Angelica

Precis, det är enda anledningen till att jag tvekar på UJ Swiften för att sitsen känns liten för rumpan. Plus att den inte blir lika smidig och liten ihopfälld som Eliten.

2011-01-11 @ 10:48:47
Postat av: Ida

Aaa... har du övergett Bugabootankarna???? Du kommer ångra dig sen ;-).

Jag var som du innan, eller ja kansinte inte LIKA vagntokig ;-), men har testat många olika märken och modeller, tills jag testade Buggan....seriöst har jag aldrig haft en bättre vagn! :-)

2011-01-11 @ 13:26:58
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: tina

de har kampanj för city elite mini i växjö nu, 2995kr ord pris 3490kr:) så vet du det:)

2011-01-11 @ 19:47:44
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0