★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Nudlar är vad som står på menyn nu. Hoppas...

dsc00442 (MMS)

Nudlar är vad som står på menyn nu. Hoppas jag får i mig det. Har ju knappt ätit ngt de sista dagarna. Febern visade 39,4 så feber nedsättande o jag mår lite bättre. Kewin fick sova i vårt rum inatt så hoppas han sover bättre. Tog en timme innan han somna. Lite gnäll men mest bus;) älskade unge. Nu vill jag bli frisk så jag får busa med sonen o kunna göra ngt av dagen. Handlat har vi oxå hunnit med, jobbigt men fick hem oss massa blöjor, man fick ju köpa 3 för 2 på willys. Så nu räcker det ett bra tag framöver plus köpte både mindre storlek o de två sorter som finns av pampers. Hoppas det slutar läcka. Ne nu mat sen sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0