★ Mamma till 4 pojkar & livet på landet ★

Baby Jogger :)

Imon ska vi in o kolla på deras city mini o kanske kan man hoppas att de fått in den nya city mini 4 wheel.. =) Hoppas gör vi iaf så man får prova båda, annars e det bara o vänta te den kommer eller ta en tripp antingen till gög eller växjö som oxå hade fått in den..

Baby Jogger City Mini 4 wheel *bild lånad från Jenny*


Baby Jogger City Mini


Men innan ja kan köpa ny vagn så måste ja lägga ut scootern o försöka sälja den, kanske är dte ngn som läser min blogg som är intresserad av att köpa en Emmaljunga Scooter 2011 i färgen pp black/red plus fotsack i samma färg, mkt sparsamt använd, o den är köpt i mitten av november så snart 2 månader gammal.
Kom med pris förslag..






Svar till Eva; Jag va ej i Getinge då de ej har ngt på helgerna, utan det är nyhem i halmstad.. men de va usch nej ja gilla dem ej alls.. o så fick man svar i väntrummet fast det va andra där :/ Dåligt tycker jag .. 
Getinge däremot har jag alltid älskat o aldrig hört ngn klaga på, det enda kan va när man ska ta prover att det är lång väntetid, men beror ju då oftast att många ska ta prover både som hara varit hos doktorn o andra..
Så inget negativt om getinge vårdcentral, de är den bästa vct ja varit hos o samma den bästa bvc :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan, hoppas ni har d bra i att ni börjar bli bättre. Ett prisförslag från mig e 2000. Ha d riktigt gott !

2011-01-10 @ 10:17:14
URL: http://www.aussiennoz.cybersite.se
Postat av: Angelica

Hej!

Var på babyproffsen i Halmstad igår och den med fyra hjul fanns inte där då i alla fall.

Har också tittat mycekt på City Minin men efter mycket överväganden tycker jag är alldeles för plastig och lite "klen". Speciellt när man som vi kommer använda den mycket på grus och terräng. Väljer just nu mellan City Eliten, som ni hade innan (ångrar nu att jag inte köpte den av dig när du sålde den), UJ Swift eller Phil & Teds.

Svårt med vagnar! =) Men roligt!

Sambon tycker inte vi är i lika stort behov av ny vagn som jag =) Så jag måste ju övertala honom också.

Kram

2011-01-11 @ 08:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0